●●> عمو رضا

جواب a

1390/6/19 11:11
نویسنده : عمو رضا
607 بازدید
اشتراک گذاری
a 2:13 19 شهريور 1390
 
سلام عمورضا من مي خواستم توي وبلاگ اجازه راست كليك رو بردارم چطور مي شه البته يه كد گذاشتم اما روي عكسايا مثلا نوشته ها رايت كليك بازه راستي اگه به وبلاگ من سر بزنيد و اگه ايرادي داشت بگيد ممنون مي شم

____________________________________________________

سلام مامان مهربون،

متاسفانه خیلیا به دنبال یه کد میگردن و اولین چیزی که پیدا کردن رو روی وبلاگ میزارن تست میکنن و میگن خودشه! درست شد! اما نه و این در اصل همه ماجرا نیست!

به دو دلیل، یکی اینکه کد فقط روی مرورگر IE کار میکنه و دومی امکان انتخاب متن و کپی کردن اون از طریق C+Ctrl هستش که کل زحمات رو بر باد میده، حالا من اومدم 1 کد خلاصه و 2 کد درست و حسابی دادم:

کد غیر فعال کردن کلیک راست:

کد غیر فعال کردن امکان انتخاب متن:

کدی ساده برای غیر فعال کردن کلیک راست:

کافیه به تگ Body کنترل جدید رو اضاف کنید، پیشنهاد میکنم به این مطلب سر بزنید و تگ IMG رو نمونه کار خودتون قرار بدید، شبیه هستن...

سوالی بود در خدمتم، پسمل بانمکی دارید، دوستون دارم، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرشيدا خورشيد آريايي
20 شهریور 90 2:37
سلام عمو رضا جطور آدرس وبم رو به دوستام كه ني ني وبلاكي نيستند بدم؟