●●> عمو رضا

جواب مامان نخودچی (مریم)

1390/6/20 1:50
نویسنده : عمو رضا
663 بازدید
اشتراک گذاری
مامان نخودچی (مریم) 1:13 20 شهريور 1390
 
عموجون سلام توروخدا کمکم کن من هنوز نتونستم دوستام لینک کنم.....
زود باش

____________________________________________

سلام مامان مهربون،

آخه چرا ناراحت؟! این کار رو انجام دادید؟

برای لینک کردن دوستانتون کافیه به پیوندهای روزانه یا پیوندهای وبلاگ برید و با استفاده از 3 گزینه موجود فرم رو پر کنید و بعد از تکمیل اطلاعات دوستانتون اونها رو لینک کنید، حتما //:HTTP رو بگذارید، اگر مشکلتون حل نشد با جزئیات بیشتری بهم اطلاع بدید...

ممکن نیست شما اینکار رو بکنید و جواب نگیرید، مگر اینکه توی قالبتون تگ پیوندها جائی نداره که با تعویض یا اصلاح قالب مشکل حل میشه، اصلا تو لیست پیوندهای روزانه یا پیوندهای وبلاگ چیزی هست؟ (منظورم داخل کنترل پنل مدیریت سیستمه)

سوالی بود در خدمتم، دوستون دارم، خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نخودچی (مریم)
20 شهریور 90 13:57
سلام ظهرتون بخیر ... من حسابی گیج شدم به من بگو من توی عنوان توضیحات آدرس چی بنویسم؟؟؟؟؟ وای وای وای نمیشششششششششه
مامان نخودچی (مریم)
20 شهریور 90 14:03
عموجون دوباره سلام وبلاگم قاط زده .... هرکاری میکنم قالبش عوض کنم نمیشه... حتی نظراتم هم نمایان نیست.... کمککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک