●●> عمو رضا

جواب سمیه :مامان مسیح مقدس

1390/7/24 0:03
نویسنده : عمو رضا
815 بازدید
اشتراک گذاری
سمیه :مامان مسیح مقدس 2:38 27 شهريور 1390
 
عمو رضا...من بازم با کد عکس که گفته بودم و برام گذاشتین مشکل دارم....نمیشه...
ممکنه همین کد عکسی که الان شما دارین استفاده می کنین برام بفرستین...
ممنونم ...شرمنده اینقده گیرم هاااااا

___________________________________________________

سلام مامان مهربون،

به زودی که نه! بعد از دوری 2-3 ماهه ای که گفتم یک کد هوشمند براتون تهیه میکنم که اتوماتیک گالری بسازه براتون، یه نرم افزار کوچولوی تحت وب...

کدی که من الآن استفاده میکنم رو از اینجا ببینید.

سوالی بود در خدمتم، از طرف من نی نی تون رو ببوسید، دوستون دارم، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه:مامان مسیح مقدس
24 مهر 90 12:08
سلاااااام عمو رضا...خوبی ؟ واااای چه خوب شد برگشتی...کلی ذوق کردم... عمو جون این کدی که به من دادی گفتی از اینجا ببینم...لینکت خرابه ...صفحه ای باز نمیشه... منتظر جوابت هستم ...دیر نکنی هااااا