●●> عمو رضا

جواب سمیه :مامان مسیح مقدس

1390/7/25 16:10
نویسنده : عمو رضا
1,069 بازدید
اشتراک گذاری
سمیه:مامان مسیح مقدس 12:08 24 مهر 1390
 
سلاااااام عمو رضا...خوبی ؟ واااای چه خوب شد برگشتی...کلی ذوق کردم...
عمو جون این کدی که به من دادی گفتی از اینجا ببینم...لینکت خرابه ...صفحه ای باز نمیشه...
منتظر جوابت هستم ...دیر نکنی هااااا

________________________________________________

سلام مامان مهربون؛

عزیز عمو، من همین الآن لینک رو چک کردم مشکلی نداشت، این کار هارو امتحان کن...

روی لینک کلیک راست کن بعد Copy Link Target یا Copy Link Location رو بزن و در صفحه ای جدید Paste کن... ( میتونی بعد از آدرس یک علامت سوال لاتین هم بگذاری، فارسی؟ لاتین? )

روی لینک کلیک راست کن و بعد Save Target As یا Save Link As رو بزن و فایل رو جای مناسبی ذخیره کن...

لینکی که من دادم به یک فایل متنی اشاره میکنه...

سوالی بود در خدمتم، از طرف من نی نی تون رو ببوسید، دوستون دارم، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علي خوشتيپ
25 مهر 90 23:26
ممنون عكس علي جونم رو گذاشتيد


خواهش میکنم مامان مهربون...
آرشیدا خورشید آریایی
28 مهر 90 14:55
سلام عمو جون کجا بودی؟ منم 11 مهر به دنیا اومدم مامان میخواد عسکم رو بذاره اما صفحه اصلی برا ارسال مطلب جدید من باز نمیشه تا مطلب بنویسم یا عکس بذارم همش پیغام منتظر باشید میده حتی وبلاگ جدید ساختم و نوع اینترنتم رو عوض کردم(وایمکس) اما بازم فایده نداشته دیگه دارم ناامید میشم


مباااااااااااررررررررکککککککککهههههههههه...
از طرف من حتماً حتماً حتماً نی نی رو بماچ...
آرشیدا
30 مهر 90 12:50
وای عمو رضا کجاهی؟؟؟ مامان بالاخره موفق شدددددد عسکم رو بزنه اما هنوز با جوبارای خط خطی سفید صورتی عسک نگرفتم یه سوال دیگه مامان یه صفحه موضوعات باز کرده که فقط عکس هام رو اونجا بذاره چه جوری بلد نیست؟؟؟