●●> عمو رضا

جواب مامان نخودچی (مریم)

1390/6/22 0:38
نویسنده : عمو رضا
732 بازدید
اشتراک گذاری
مامان نخودچی (مریم) 16:07 22 شهريور 1390
 
عمو جونم سلام....
عموجون چطوری می توانم پس زمینه قالب مو رنگی کنم؟؟؟؟
یعنی انقدر سفید نباشه....

______________________________________________

سلااام...

کمی تاخیر کردم، شرمندتونم، خواستم بگم 2-3 روزه نبودم بعد یه نگاهی به آخرین مطلب ارسالی انداختم یه نگاهی هم به تاریخ امروز واقعاً شاخ دراوردم، همش 1 روزه که من پیشتون نیستم، شما رو نمیدونم اما من واقعاً بهتون عادت کردم، مرسی عزیزان من، مرسی از همتون، حالا دلیل این تاخیرم بخاطر یک مسئله جالبیه که برام پیش اومد، به هر حال ازتون میخوام دعام کنید که تو این مسئله و ٣ مسئله دیگه ای که تو راه دارم موفق بشم، همینطورم موقع دعا دست نی نی هاتون رو هم به سمت آسمون بگیرید، من اساساً عاشقتونم و دوستتون دارم، همینطورم دست نی نی هاتونو میبوسم که ضامن براورده شدن دعای خیر شماست...

همتون خواهر و برادرای طنی من هستید و بهتون عشق میورزم، مسئله هام زیادی شخصی نیستن، اگه از روی کنجکاوی خواستید بدونید چین من برادر کوچیکتونم تازه مشتاقم مشورتتونو بشنوم، برای دونستن یه پیام خصوصی بدید کافیه...

حالا بریم سراغ جواب مامان مهربوووووون نخودچی خانم:

مامان گل، سلام، برای اینکار چند راه وجود داره که بخواید انجام بدید، یکی اینکه خودتون یک رنگ بگذارید، دوم اینه که انتخاب رنگ رو به بازدیدکننده بسپارید و آخری هم ایجاد افکتیه که مثل دیسکو پسزمینه هی رنگ عوض کنه، من هر سه تاشونو میگم...

اولی‌ :                                                                         

دومی

سومی

اول از همه از اینکه دیر جواب دادم عذرخواهی میکنم، دومش هم چون دو کد دوم و سوم طولانی بودن دلم نیومد تصویری بذارم و اذیت بشید، برای همین متنی گذاشتم که بصورت کپی/پیست بتونید استفاده کنید.

سوالی بود در خدمتم، دوستون دارم، خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان عشق ماشین
23 شهریور 90 13:56
سلام.ممنون که عکس ماهان رو تو وبتون گذاشتین.
مامان نخودچی (مریم)
24 شهریور 90 8:24
عمو جونم سلام
خیلی نگرانت شدم....
به وبلاگم سر میزنی نظرت بگی احساس میکنم سفیدی چشم ادیت مینکه؟؟؟؟
نظرت میخوام؟؟؟؟
راستی کد برف چیه؟؟؟؟


سلام گل عمو، چرا آخه قربونت برم؟ چرا نگرانم شدی؟
آدرس وبلاگت رو ندارم که...
چجوری بیام ببینمت؟!
مامان رادمان
28 شهریور 90 9:07
سلام - ميشه منو راهنمايي كنيد كد پرواز پروانه رو گذاشتم ولي فقط گوشه سمت راست عمل مي كنه و كد ديگري هم ميخوام اضافه كنم تمام مطالبم ميره به ستون سمت راست و نصفه نيمه ميشه - قبلا از شما تشكر مي كنم