●●> عمو رضا

جواب نیلووو

1390/6/17 14:12
نویسنده : عمو رضا
586 بازدید
اشتراک گذاری
نيلووو 2:20 17 شهريور 1390
 
سلام عمو رضا من چند تا سوال دارم اگه ممكنه راهنماييم كنيد :
اول اينكه وسط صفحه وبلاگم دو تا خط افتاده كه زير اون خطها موس عمل نميكنه نميدونم از ويندوزمه يا مشكل ديگه اي داره ؟

دوم اينكه من نحوه استفاده از ني ني گپ رو بلد نيستم دوست دارم وقتي آنلاينم با دوستام تو ني ني وبلاگ چت كنم ولي نميدونم چجوري ؟ ممنون ميشم اگه راهنماييم كنيد مرسي

___________________________________________________

سلام نيلووو،

خیلی دنبال خط گشتم اما چیزی ندیدم! احتمالاً مشکل از Explorer هستش، با یه مرورگر دیگه چک کن ببین چطوره، من فایرفاکس رو توصیه میکنم، انجین خوبی داره، لینک دانلودش هم خدمت شما:

http://www.mozilla.org/fa/firefox

در رابطه با سوال دومتون هم یه آموزش کلی خدمتتون ارائه میدم که کل مشکلتون حل بشه، سیستم نی نی گپ به طور کل شامل 4 پنل میشه:

[ لیست دوستان ] - [ لیست سیاه ] - [ تنظیمات ] - [ نی نی های آنلاین ]

از طریق پنل اول یعنی "لیست دوستان" شما میتونید وضعیت دوستانتون رو ببینید، خوشبختانه در نی نی گپ فقط دو حالت آنلاین و آفلاین وجود داره و حالت سوم یعنی مخفی در کار نیست، البته از این قسمت شما میتونید به دوستان خودتون افرادی رو اضاف کنید، برای اینکار باید اسم دوستتون رو بنویسید و روی "تائید" کلیک کنید.

  نکتـه:   اسم دوست برابر با نام وبلاگ بدون اضافات هستش، مثال میزنم به عنوان افزودن شما به لیست دوستان خودم من باید از آدرس شما یعنی http://sam89.niniweblog.com فقط sam98 رو بنویسم و تائید کنیم.

پنل دوم "لیست سیاه" نام داره که به شما امکان بلوکه کردن ارتباط دیگران با شما رو میده، مثلاً افراد مزاحم!

پنل سوم هم جزئیات اکانت شما رو مشخص میکنه که با چه وضعیتی نمایان بشید...

آخری هم که نی نی های آنلاینه و همه نی نی های آنلاین رو به شما نشون میده که بتونید با اونها دوست بشید و حسابی گفتگو کنید...

ضمناً پیشنهاد میکنم کدهای جاوا رو مرتب و اگه امکانش هست گلچینشون کنی...

اگه سوالی بود در خدمتم، نی نی بانمکی دارید، دوستون دارم، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نيلووو
18 شهریور 90 4:51
عمو رضا اخيلي متشكرم كه انقدر با حوصله و دقيق به سوال من جواب داديد مشكلم در ارتباط با ني ني گپ حل شد ... و اما سوالات بي پايان من من نميدونم اون كدهاي جاوا رو كه اضافه كردم چطوري ميتونم حذف كنم اتفاقا خودم هم خيلي اذيت ميشم كه انقدر صفحم نامرتبه اگه ميشه روش حذفشونو بهم ياد بديد ... و سوال بعدي اينكه : داخل وبلاگم قسمت موضوع مطالب رو اگه ببينيد خيلي موضوعاتم طولاني شده ميخوام بدونم راهي هست كه اونا رو دسته بندي كنم و اينطوري همشون به نمايش در نيان ؟ بازم ممنونم از راهنماييتون آهان يادم رفت اينو بگم من همون روز كه به وب شما سر زدم شما را لينكيدم خوشحال ميشم سام رو لينك كنيد ممنون