●●> عمو رضا

جواب ****:مامان ****

1390/6/18 21:08
نویسنده : عمو رضا
216 بازدید
اشتراک گذاری
****:مامان **** 20:47 18 شهريور 1390
 
سلام عمو رضا...خسته نباشی واقعا...وبلاگ خیلی خیلی قشنگی دارین...
من یه کمک ازتون می خوام که راستش 2 ماهه دنبالشم اما موفق نشدم انجامش بدم...می خواستم بدونم شما می تونید کد این گالری عکس رو مثل این وبلاگ به من بدین...
من کد این نوع گالری رو می خوام...عین همین...
http://badboy.niniweblog.com

_________________________________________________

سلام به همگی،

قبل از پاسخ این سوال تشکر کنم از همگی بعدش خواهش میکنم سوالاتتون رو بصورت مخفی و خصوصی و ایمیل ازم نپرسید، لطف کنید فقط بصورت نظر، اون هم عمومی ارسال کنید، ممکنه که سوال شما سوال دیگری باشه و کسی رو از سردرگمی در بیاره، ممنونم...

بریم سراغ جواب:

مادر مهربون، برای ساخت گالری مشابه وبلاگی که شما دادید دقیقاً اگه به مطلب " گالری تصاویر " سر بزنید به جوابتون میرسید، منتها عرض Width و ارتفاع Height رو مطابق میلتون تغییر بدید، جهت چرخش رو هم به Right یا Left تغییر بدید، کل کار همینه...

سوالی بود در خدمتم، نی نی بانمکی دارید، دوستون دارم، خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)