●●> عمو رضا

تغییر عنوان نظرات...

1390/6/19 0:20
نویسنده : عمو رضا
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره خدمت تک تک شما مهربونای نی نی وبلاگی...

اکثر مامان،بابا،خاله،عمه،دایی،عمو های نی نی وبلاگی دوست دارن که عنوان نظرات وبلاگ رو تغییر بدن، خب! اینبار عمو رضا اومده تا روش انجام این کار رو یادتون بده...

قبل از ارائه آموزش بگم که حتماً یک نسخه پشتیبان از سورس کد Source Code قالب وبلاگتون داشته باشید، برای اینکار از برنامه Notepad استفاده کنید، به این صورت که کل سورس رو انتخاب و کپی کنید، حالا وارد Notepad شده و Paste کنید، حالا Save As رو از منو File انتخاب کنید، قبل از زدن دکمه Save ، پائین پنجره جدید گزینه Encoding هست، به Unicode یا UTF-8 تغییرش بدید، حالا فایل متنی رو در جای دلخواه ذخیره کنید که اگه احیاناً به وبلاگ صدمه ای وارد شد با کپی کردن محتوای این فایل بتونید اون رو به حالت قبلیش برگردونید...

حالا بریم سراغ آموزش،

با نام خدا شروع میکنیم:

وارد بخش "ویرایش قالب" شوید و با دقت به یک سوم اول کد نگاه کنید، حتماً کدی مشابه کد زیر میبینید:

 حالا کافیه متن پیشفرض رو تغییر بدید البته مراقب باشید که هیچ علامت " یا ' پاک نشه...

به همین سادگی...

سوالی بود در خدمتم، از طرف من نی نی هاتون رو ببوسید، دوستون دارم، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه:مامان مسیح
19 شهریور 90 0:33
سلام...ممنون که اینقدر زود جواب سوالمو دادین... شما رو لینک کردم. من کد شما رو گرفتم اما هر کار میکنم عسها توی وب دیده نمیشن . جاش همون علامت ضربدر کذایی میاد...در ضمن هر کار کردم از پایین به بالا میرن ...نه از چپ به راست... میشه اینها رو هم روی کد مشخص کنین و بگین دقیقا کجایه قالب که کپی کنمش وسط و بالا ی وبلاگم نمایش داده میشه... راستی یه لطف میکنین و توی کد برام بنویسین و خودتون مشخص کنین از چپ به راستشو ببخشید هااااا