●●> عمو رضا

جواب سمیه:مامان مسیح

1390/6/19 0:58
نویسنده : عمو رضا
282 بازدید
اشتراک گذاری
سمیه:مامان مسیح 0:33 19 شهريور 1390
 
سلام...ممنون که اینقدر زود جواب سوالمو دادین...
شما رو لینک کردم.
من کد شما رو گرفتم اما هر کار میکنم عسها توی وب دیده نمیشن . جاش همون علامت ضربدر کذایی میاد...در ضمن
هر کار کردم از پایین به بالا میرن ...نه از چپ به راست...
میشه اینها رو هم روی کد مشخص کنین و بگین دقیقا کجایه قالب که کپی کنمش وسط و بالا ی وبلاگم نمایش داده میشه...
راستی یه لطف میکنین و توی کد برام بنویسین و خودتون مشخص کنین از چپ به راستشو
ببخشید هااااا

_________________________________________________________

سلام مامان مهربون،

من کد مورد نظرتون رو ساختم منتها روی قالبی که داشتم تست کردم دقیقاً جائی که خواستید قرار گرفت، بریم سراغ کد:

من کد رو دقیقاً بالای تگنوشتم، بینشون هیچ تگی هم نباشه...

سوالی بود در خدمتم، نی نی بانمکی دارید، دوستون دارم، خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عليرضا
19 شهریور 90 1:16
عمو رضا سلام ميخواستم بدونم چه جوري تو وبلاگم عكس ني ني خودم همراه با افكت بزارم البته تو يه سايتي هم رفتم عكس ني ني خودم همراه با افكت درست كردم ولي نمي دونستم چه جوري تو قالب وبلاگم بايد بذارم ممنون ميشم
a
19 شهریور 90 2:13
سلام عمورضا من مي خواستم توي وبلاگ اجازه راست كليك رو بردارم چطور مي شه البته يه كد گذاشتم اما روي عكسايا مثلا نوشته ها رايت كليك بازه راستي اگه به وبلاگ من سر بزنيد و اگه ايرادي داشت بگيد ممنون مي شم