●●> عمو رضا

جواب نویسنده کوچک

1390/6/19 17:07
نویسنده : عمو رضا
630 بازدید
اشتراک گذاری
نويسنده كوچك 16:21 19 شهريور 1390
 
سلام
من كد آيكن مورد نظرمو گذاشتم زير تگ
اما بازم نيومد

___________________________________________________

نويسنده كوچك 16:25 19 شهريور 1390
 
سلام قفل سمت راست
كه اصلا كپي نميشه

___________________________________________________

سلام نویسنده کوچک،

قبل از پاسخ به سوالاتت بگم که ناراحت شدم، چون من قبلاً گفته بودم که به نظرات خصوصی و ایمیل جواب نمیدم و فقط جوابمو به نظرات عمومی میدم اونم به دلیل اینکه ممکنه سوال و جواب شما مشکل دیگری رو حل کنه، مرسی از اینکه رعایت میکنید، به خاطر اینکه خیلی دوست دارم این دو سوالتو جواب میدم...

جواب سوال اول به چند مسئله بر میگرده:

1.نقص در آدرس و نام یا حتی پسوند آیکن

2.نسخه مرورگر

3.تراکم پیکسل آیکن

درباره سوال دومت هم بگم من به دلایلی تصویر کد رو گذاشتم، شما زحمتش رو بکشید و تایپ کنید، اگه ببینم که سختتونه براتون راه دیگه ای پیدا میکنم که با یه کپی پیست کارتون راه بیفته...

سوالی بود در خدمتم، دوستون دارم، خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نخودچی (مریم)
20 شهریور 90 1:50
عموجونسلام
دوباره نشد لینک کنم


ممکن نیست شما اینکار رو بکنید و جواب نگیرید، مگر اینکه توی قالبتون تگ پیوندها جائی نداره که با تعویض یا اصلاح قالب مشکل حل میشه، اصلا تو لیست پیوندهای روزانه یا پیوندهای وبلاگ چیزی هست؟ (منظورم داخل کنترل پنل مدیریت سیستمه)
نويسنده كوچك
20 شهریور 90 12:18
سلام
عمو جون خيلي خيلي ممنونم
آخه من هنوز با وبتون آشنا نشده بودم
و قسمتي كه گفته بودين به ايميل و نظر ات
خصوصي جواب نميدم رو نديده بودم ....
به هر حال حالا فهميدم
ممنونم !!!فعلا


مرسی از همراهی و لطفت...