●●> عمو رضا

جواب مامان نخودچی (مریم)

1390/6/20 17:04
نویسنده : عمو رضا
903 بازدید
اشتراک گذاری
مامان نخودچی (مریم) 13:57 20 شهريور 1390
 
سلام
ظهرتون بخیر ... من حسابی گیج شدم
به من بگو من توی
عنوان
توضیحات
آدرس چی بنویسم؟؟؟؟؟
وای وای وای نمیشششششششششه

________________________________________________

مامان نخودچی (مریم) 14:03 20 شهريور 1390
 
عموجون دوباره سلام
وبلاگم قاط زده .... هرکاری میکنم قالبش عوض کنم نمیشه...
حتی نظراتم هم نمایان نیست....
کمککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

_______________________________________________

سلام سلام سلام مامان نخودچی..!

ای بابا! چی شده؟!

خب توی عنوان چیزی که میخواید توی وبلاگتون نمایش داده بشه رو بنویسید، مثلاً " ●●> عمو رضا " و توی آدرس هم " http://amooreza.niniweblog.com " رو بنویسید، توضیحات رو میتونید بنویسید میتونید ننویسید..!

اصلاً نگران نباش، من وبلاگتو چک کردم نظراتت سرجاشونه، تا آخر امروز اگه خدا بخواد براتون یه مطلب میزارم برای پشتیبان گیری از وبلاگ که اصلاً مشکلی برای مطالب و نظراتتون پیش نیاد، خوبه؟

برای تغییر قالب برو به " انتخاب قالب وبلاگ " از منوی سمت راست کنترل پنل مدیریت وبلاگ، از اونجا یکی دیگه رو انتخاب کن...

سوالی بود در خدمتم، دوستون دارم، خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرشیدا خورشید آریایی
20 شهریور 90 17:25
عمو رضا این آدرسشه مامانی استفاده میکنه نمیشه؟؟؟
مامان زهرا نازنازی
20 شهریور 90 17:40
ممنون از حضورتون چشم . حتما نکاتی که گفتین رو رعایت میکنم فقط مشکل اینه که به این قالب عادت کردم و دلم نمیاد عوضش کنم
آرشیدا
20 شهریور 90 17:41
عمو رضا یه سوال دیگه قالب وبلاگ؟؟ چطور قالب وبلاگ صفحه ی اصلی رو با قالب صفحه ی ادامه مطالب عوض کنم؟؟؟