●●> عمو رضا

جواب بابای آرشیدا

1390/6/17 22:04
نویسنده : عمو رضا
403 بازدید
اشتراک گذاری
بابای آرشیدا خورشید آریایی 21:59 17 شهريور 1390
 
با سلام
چرا صفحه اصلی ارسال مطالب همش برا ما پیغام منتظر بمانید رو میزنه و ما باید مطلب را در ادامه مطالب بنویسیم و نه میتونیم عکس و نه شکلک بذاریم؟؟؟

______________________________________________

سلام بابای مهربون،

ممنون میشم اگه اطلاعاتی از مرورگر خودتون ارائه بدید، قطعاً این مسئله به دو مشکل بر میگرده، اول نسخه و نوع مرورگر که پیشنهاد میکنم از فایرفاکس استفاده کنید، منم پائین پاسخ لینک دانلود رو خدمتتون عرض میکنم، دوم سرعت اینترنت هستش، خوشحال میشم آدرس وبلاگ رو بدید تا سربزنم...

http://www.mozilla.org/fa/firefox

سوالی بود در خدمتم، دوستون دارم، خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرشيدا خورشيد آريايي
20 شهریور 90 2:27
عمو رضا با تشكر از همتتون. من با همراه اول كانكت ميشم سرعت يكم بايينه اما فقط روز اول تونستم صفحه ارسال رو باز كنم؟!!! ممنون
مامان نخودچی (مریم)
22 شهریور 90 16:07
عمو جونم سلام.... عموجون چطوری می توانم پس زمینه قالب مو رنگی کنم؟؟؟؟ یعنی انقدر سفید نباشه....