●●> عمو رضا

جواب مامان نخودچی!

1390/6/18 1:06
نویسنده : عمو رضا
194 بازدید
اشتراک گذاری
مامان نخودچی (مریم) 23:34 17 شهريور 1390
 
عمو رضا سلام اول مرسی از این که به وبلاگ ما اومدید من به همسرم پیشنهاد شمارو انتقال دادم...
دوما من یک عالمه مشکل دارم ؟؟؟؟
1 نمی توانم اسم دوستام لینک کنم
2 میخوام قالب وبلاگ عوض کنم از قالب پرشین وبلاگ
مرسی

___________________________________________

سلام مامان مهربون،

برای لینک کردن دوستانتون کافیه به پیوندهای روزانه یا پیوندهای وبلاگ برید و با استفاده از 3 گزینه موجود فرم رو پر کنید و بعد از تکمیل اطلاعات دوستانتون اونها رو لینک کنید، حتما //:HTTP رو بگذارید، اگر مشکلتون حل نشد با جزئیات بیشتری بهم اطلاع بدید...

قالب هر سیستم وبلاگ دهی متناسب با موتور اون سیستم ست میشه، مثلا تگ نظرات در سیستم ها متفاوته، به این صورت:

<-comment->

[comment]

از طرفی طراحان برای هر سیستم وقتی قالبی طراحی میکنند تفاوت کارشون در استفاده از تگ ها هستش، و کار ترجمه قالب دقیقاً جایگذاری این تگ ها به حساب میاد، پس به دنبال قالب اختصاصی سیستم خودتون باشید...

اگه سوالی بود در خدمتم، دوستون دارم، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نخودچی (مریم)
20 شهریور 90 1:13
عموجون سلام توروخدا کمکم کن من هنوز نتونستم دوستام لینک کنم..... زود باش