●●> عمو رضا

جواب نیلووو

1390/6/18 10:20
نویسنده : عمو رضا
190 بازدید
اشتراک گذاری
نيلووو 4:51 18 شهريور 1390
 
عمو رضا اخيلي متشكرم كه انقدر با حوصله و دقيق به سوال من جواب داديد مشكلم در ارتباط با ني ني گپ حل شد ... و اما سوالات بي پايان من
من نميدونم اون كدهاي جاوا رو كه اضافه كردم چطوري ميتونم حذف كنم اتفاقا خودم هم خيلي اذيت ميشم كه انقدر صفحم نامرتبه اگه ميشه روش حذفشونو بهم ياد بديد ...
و سوال بعدي اينكه : داخل وبلاگم قسمت موضوع مطالب رو اگه ببينيد خيلي موضوعاتم طولاني شده ميخوام بدونم راهي هست كه اونا رو دسته بندي كنم و اينطوري همشون به نمايش در نيان ؟ بازم ممنونم از راهنماييتون
آهان يادم رفت اينو بگم من همون روز كه به وب شما سر زدم شما را لينكيدم خوشحال ميشم سام رو لينك كنيد ممنون

_____________________________________________________

سلام نیلووو،

امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی، در رابطه با مسئله جاوا به گمانم کدهائی که شما استفاده کردید همه رو در بخش تنظیمات وبلاگ > اسکریپت های اختصاصی گذاشته باشید، البته احساسم اینو میگه، در غیر اینصورت باید به سورس کد (Source Code) وبلاگتون سری بزنید، حالا اگه مرحله دوم بود میگم چکار کنید که درست بشه...

مشکلی که من در اولین وبلاگم داشتم رو شما هم دارید! منم عنوان و موضوع رو اشتباه میگرفتم، در یک موضوع چندین عنوان مطلب میتونه جای بگیره، مثلاً دو موضوع آلبوم تصاویر نی نی من و خاطرات نی نی من میتونه شامل کلیه مطالب وبلاگتون باشه، برای اینکار کافیه این دو موضوع رو ایجاد و از زیر پنل ارسال مطلب موضوع مورد نظر رو انتخاب کنید، شما با اینکار مطلب رو به موضوع نسبت میدید...

اگه سوالی بود در خدمتم، دوستون دارم، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نيلووو
19 شهریور 90 1:20
سلام عمو رضاي مهربون من جوابمو نگرفتم ، اون كدهاي جاوا رو توي اسكريپت هاي اختصاصي كپي كردم ولي بلد نيستم پاك كنم بهم نگفتين چطوري ميشه پاكشون كرد؟